A kezdeményezés egy kritikus tiltakozás a nyugati túlfogyasztás, a jólét, a vagyon egyenlőtlen elosztása, és a reklámnak a mindennapi életünkre gyakorolt hatása ellen.
A ne vásárolj semmit! Napot 1992-ben kezdeményezte a kanadai Ted Dave, aki a reklámszakmában dolgozott. Ezáltal akart tiltakozni a reklámok szüntelen túlfogyasztásra való ösztönzése ellen.
Mottója az volt:
Ami elég, az elég!
Pedig már hány ezer év óta próbálja megtanulni (már, aki egyáltalán észreveszi a problémát!) az ember! Hiszen a buddhista filozófia egyik alapvetése a szükséges és elégséges mértékének felismerése.
Érdemes lenne végiggondolni és magunkba szállni egy kicsit - legalább egy napra!
A ne vásárolj semmit! Napot 1992-ben kezdeményezte a kanadai Ted Dave, aki a reklámszakmában dolgozott. Ezáltal akart tiltakozni a reklámok szüntelen túlfogyasztásra való ösztönzése ellen.
Mottója az volt:
Ami elég, az elég!
Pedig már hány ezer év óta próbálja megtanulni (már, aki egyáltalán észreveszi a problémát!) az ember! Hiszen a buddhista filozófia egyik alapvetése a szükséges és elégséges mértékének felismerése.
Érdemes lenne végiggondolni és magunkba szállni egy kicsit - legalább egy napra!
2 megjegyzés:
köszönjük a figyelmeztetést. igyexünk magunk' tartni hozzá - egyébkint es pénzszűkibe'.
má' lassan úgy vagyunk, mint a cigány lova :)
Erről nem is beszélve :(((
Megjegyzés küldése