2009. február 28., szombat

Vargányás májragu túrós puliszkával


Hozzávalók:

A májraguhoz
40 dkg máj
egy hagyma
egy sárgarépa
egy marék szárított vargánya

majoránna
petrezselyemzöld
fehérbors
olaj

Az apróra vágott hagymát a forró olajon üvegesre pirítottam, beletettem a vízbe beáztatott gombát, és fedő alatt főztem tíz percig. Azután hozzáadtam a karikára vágott sárgarépát, majd két perc múlva a kisebb darabokra vágott májat, megszórtam fehérborssal. Kis vizet öntöttem alá, és fedő alatt puhára pároltam. Meghintettem szárított majoránnával, és friss zöldpetrezselyemmel, sóztam.

A túrós puliszkához:
fél bögre kukoricadara
három bögre víz

túró
vaj

A vizet feltettem főni, amikor forrni kezdett, állandó keverés közben beleszórtam a darát, és öt percig főztem. Kivajaztam egy tűzálló üvegtálat, és rétegezve beletettem a puliszkát és a túrót. Az előbbivel kezdtem, és fejeztem be. Sütőben, 180 fokon 15 percig sütöttem.

forrás: égigérő paszuly.blogspot.com

Nincsenek megjegyzések: