2009. november 16., hétfő

Kék madár - Keresztszemes






4 megjegyzés:

Monika írta...

Hú,micsoda gyönyörű miinta! Köszönöm!!!Biztosan ki fogom hímezni!

Babóca írta...

Nekem is ez a következő!

Főkolomp írta...

Kedves Babóca!
Megint egy gyönyörűség!!!!
Írtam neked egy megjegyzést a február 17-i fűszernövényekhez. Utánanéznél nekem???
Már több mintádat kihímeztem, nagyon szépeket teszel föl. Ez a madárkás is bekerül a "kihímezendő" kosaramba. Milyen fonalakat takarnak a jelek?

Babóca írta...

Kedves Főkolomp!
Nagyon sajnálom, hogy csak most vettem észre a megjegyzésedet.
Elárulok neked egy "titkot": azokat a témákat szerettem volna összegyűjteni az oldalamon, amik engem érdekelnek. Ebben benne volt a keresztszemes hímzés is, annak ellenére, hogy egyáltalán nem értettem hozzá. De elhatároztam, hogy megpróbálkozom vele.
Abban az időben, amikor föltettem a kérdéses mintát, még nem tudtam, hogy a fonalakat számuk alapján lehet beazonosítani, így az sajnálatos módon lemaradt.
Bejegyzésed után előszedtem az összes régi újságomat, gyűjteményemet, hogy megkeressem a képhez tartozó információkat, de sehol sem találom.
Nagyon sajnálom, még próbálkozom vele.