2010. március 27., szombat

Hurrá! Kaptam egy díjat!


Tündérkétől kaptam egy díjat! Nagyon köszönöm!

Az ő oldalán láttam, hogy ennek a díjnak szabályai vannak. Így, hát betartom őket.

A szabályok:
1) ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2) a logót kirakom a blogomba.
3) a szabályzatot kirakom a blogomba.
4) megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
5) kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.
6) megnevezem, hogy kitől-, és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.
7) betartom a szabályokat

Becenév: Babóca
Lakhely: Őrbottyán
Magasság: 160 cm
Névnap: december 12.
Foglalkozása: egy mozgásstúdiót próbálok sikeressé tenni, korábban könyveket adtam ki, régen pedig tanítottam.
Testvérek: egy nővérem van.
Anyanyelv: a csodálatos!!!! magyar
Beszélt nyelvek: angol
Gyűjtemény: sok könyv
Cipőméret: 37
Iskola: közgazdasági szakközépbe jártam, majd egy pedagógiai főiskolára
Kedvenc tantárgyak: hát, ez rég volt, de a humán tárgyak érdekeltek
Hobbi: hímzés, olvasás (főként a versek)
Zsebpénz: Már az az idő is réges régen volt , amikor én adtam.
Kívánság: élhető élet
Álom: békesség magamban, a családban, a hazámban, a világban
Szerencseszám: nincs
Szeretne találkozni: boldogság volna, ha újra itt lehetne velem az édesanyám és Péter fiam.
Háziállatok: Ne hökkenjetek meg: tisztelettel vagyok az állatok iránt, de ennyi.



3 megjegyzés:

Barbi írta...

Köszönöm! :D Sokban hasonlítunk! :D

A.C.E írta...

Köszönöm Babóca aranyos vagy, hogy rám is gondoltál, mint olyanra, akinek szívesen tovább adnád ezt a díjat. Nem tudom ki találta ki ezt a díjat, de én nem igazán szeretem, soha sem szerettem az ilyen szabályokat: "ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül". Ezért aztán mivel Téged még véletlenül sem akarlak megbántani,a díj képét és azt, hogy Tőled kaptam berakom a következő blogposztomba, de nem válaszolok a kérdésekre és nem is adom tovább! Kérlek ne haragudj rám, de nem értek egyet az ilyen módon megfogalmazott kikételekkel, elég furcsa egy olyan díjjal kapcsolatban meghozni egy ilyen szabályt, amelyik adatokat vár tőlem. Még egyszer elnézésedetkérem és nem tudom elégé hangsúlyozni, hogy igazán örülök, hogy gondoltál rám a díj odaítélésénél!

Puszi

Zsuzsa írta...

Köszönöm, örülök hogy megtudtam rólad pár dolgot!
A találkozás szeretteiddel pedig eljön, de addig még sok boldogság várjon itt rád!